Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier InPost
- Paczkomaty InPost 24/7
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratęGrupa SRAM GX Eagle to najtańsze komponenty do roweru górskiego z 500-procentowym zakresem przełożeń. Ma wszystko, co droższe odpowiedniki, różni się jednie masą i ceną.
Amerykański producent rozpoczął jednoblatową rewolucję. Rezygnacja z przedniej przerzutki ma same zalety – niższa masa, prostota obsługi, łatwość regulacji. Jedynym kłopotem było zapewnienie wystarczającego zakresu przełożeń. W pierwszej wersji było to 420 procent (kaseta 10-42), teraz jest to aż 520 procent (10-52). Wielu rowerzystów uważa, że to w zupełności wystarczy. Szczególnie, że 12 rzędów zapewnia krótkie skoki między biegami.
Grupa SRAM GX Eagle cechuje się świetnym stosunkiem jakości do ceny. W jej skład wchodzą: kaseta, mechanizm korbowy, przerzutka tylna, manetka i łańcuch.
Najjaśniejszym punktem jest ten pierwszy element. Kaseta oznaczona jest symbolem XG-1275. Ma 12 rzędów, najmniejszą koronkę 10-rzędową, największą – 52-rzędową. Mechanizm korbowy ma oczywiście jedną tarczę. Producent proponuje 30 zębów, 32 zęby i 34 zęby. Tarcza jest mocowana bezpośrednio do pająka. Sam mechanizm – w tej wersji – wykonany jest w technologii Boost. W przerzutce tylnej producent zastosował technologie znane z wyższych grup. Podobnie jest w przypadku manetki. Grupę uzupełnia solidny łańcuch.
Kaseta SRAM GX Eagle wymaga zastosowania dedykowanego bębenka piasty – XD.
Technologia Eagle narodziła się w Stanach Zjednoczonych, ale została zaprojektowana w Niemczech. Generacja systemu z jedną tarczą jest bardzo wydajna i skuteczna, a szeroki zakres przełożeń – do aż 520 procent – sprawia, że technologia Eagle jest stworzona dla każdego.
DUB oznacza lepszą integrację tarczy, mechanizmu korbowego, osi i łożysk suportu. Dobierając odpowiedni wkład suportu DUB można stosować ten sam mechanizm korbowy w ramach, które mają różne standardy suportu.
Wyjmowanie i wkładanie koła jeszcze nigdy nie było tak proste. Wystarczy jedynie przesunąć dźwignię i wyjąć koło.
Roller Bearing Clutch zapewnia maksymalną stabilność łańcucha podczas pracy napędu. Dzięki zastosowaniu sprzęgła, wózek utrzymuje się w jednym punkcie nawet na nierównościach.
Technologia dla napędów jednorzędowych, dzięki której łańcuch pracuje z taką samą precyzją na wszystkich rzędach kasety.
Technologia X-Horizon oznacza ograniczenie ruchu przerzutki w osi poziomej. Dzięki temu podczas zmiany przełożeń zachowana jest większa precyzja, a sam dobór biegów wymaga użycia mniejszej siły. Górne kółko jest przesunięte do tyłu, co pozwala na zachowanie stałej odległości komponentu od zębatek na każdym przełożeniu. Wpływa to pozytywnie na dokładność i szybkość działania przerzutki.
X-Sync 2 to kolejna wersja sprawdzonej technologii SRAM X-SYNC. Rolą agresywnie zaprojektowanych zębów jest lepsze trzymanie łańcucha i bardziej efektywne pedałowanie. Dzięki temu tarcza zniesie długie kilometry ciężkiej jazdy.
To więcej niż zwykła obejma montażowa. Jej obecność umożliwia montaż manetki do przerzutki, manetki do sztycy i klamki hamulcowej na jednej obejmie. Dzięki temu na kierownicy panuje porządek.
Technologia X-Glide 2 jest zoptymalizowana pod względem współpracy z 12-rzędowymi kasetami Sram Eagle. Umożliwia szybką i precyzyjną zmianą biegów na szerokim zakresie. To odpowiednie udoskonalenie na nawet najcięższe podjazdy.
Przystosowanie kasety do bębenka Sram XD pozwala na użycie 10-zębowej koronki oraz wpływa pozytywnie na zintegrowanie napędu.
Technologia łączenia koronek kasety za pomocą stalowych pinów. Umożliwia to usztywnienie oraz zmniejszenie masy komponentu.
Wewnętrzne płytki łańcucha są gładkie, co minimalizuje tarcie o kasetę i zębatki korby. Przekłada się to na cichą pracę i dłuższą żywotność. Zewnętrzne płytki są spłaszczone, co wpływa na zwarte ułożenie nitów i wzmocnienie konstrukcji łańcucha.
Spinka łańcucha wykonana w technologii PowerLock nie wymaga specjalnego narzędzia do złączenia ogniw. Kompatybilność systemu obejmuje zarówno napędy 10-rzędowe, jak i wyższe: 11 i 12. Producent zaleca stosować każdą spinkę tylko raz.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Dostawa
W zależności od rodzaju produktu i wielkości paczki oferujemy różne sposoby dostawy:
kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 (również w weekendy!) i kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
Zobacz również: