Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

FAQ

Płatności

  • Jakie są dostępne formy płatności?

    Aktualne formy i metody płatności opisane są w zakładce Płatności.
  • W jaki sposób mogę zmienić formę płatności?

    W celu dokonania stosownych zmian w zamówieniu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem realizacja@centrumrowerowe.pl.
  • Mam problem z płatnością, co zrobić?

    Brak przekierowania do systemu płatności może być spowodowany błędem na stronie operatora, używanej przeglądarki lub urządzenia, z którego wykonywana jest płatność.

    W przypadku wystąpienia błędu upewnij się, że komputer, na którym składasz zamówienie, ma aktualną wersję przeglądarki internetowej. Możesz również odświeżyć stronę (kombinacja przycisków ctrl + f5) lub usunąć pliki cookies w ustawieniach przeglądarki.

    Po założeniu zamówienia otrzymasz wiadomość mailową z potwierdzeniem oraz opcją opłacenia zamówienia. Następnie, aby sfinalizować transakcję, kliknij przycisk Ponów płatność.
  • Jak dokonać wpłaty własnej?

    Wpłaty własnej należy dokonać na rachunek bankowy, którego dane znajdziesz w zakładce Kontakt. W tytule przelewu wpisz numer swojego zamówienia.
  • Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?

    Choć większość kurierów posiada terminal płatniczy, może zdarzyć się, że płatność bezgotówkowa nie będzie możliwa. W przypadku preferowanej płatności kartą zalecamy kontakt bezpośredni z kurierem.
  • Co to jest PayPo?

    PayPo to metoda płatności za zakupy z odroczonym terminem spłaty lub w dogodnym systemie ratalnym. Kupując z PayPo masz aż 30 dni na zapłatę za zakupy – bez dodatkowych kosztów. Płacisz dopiero po odebraniu zamówienia i sprawdzeniu produktów, bez zamrażania swoich środków.

    Spłatę można również rozbić na 4 raty, które są oprocentowane – o czym Klient będzie informowany przez PayPo w osobnej wiadomości e-mail.

    Komplet informacji można znaleźć na stronie PayPo.
  • Jak dokonać spłaty w PayPo?

    Istnieje możliwość wyboru najwygodniejszego dla Klienta sposobu zapłaty. Klient ma do dyspozycji szybkie płatności online, przelew bankowy lub przekaz pocztowy. Komplet informacji otrzymasz na podany przez siebie adres e-mail.

    Spłaty można dokonać również po zalogowaniu się na stronie PayPo.

    Z tego poziomu możliwe jest także sprawdzenie statusu płatności.
  • Czy muszę płacić PayPo, jeśli zwrócę towar?

    Jeśli zwrócisz towar w ciągu 30 dni, system automatycznie zarejestruje zwrot i anuluje zamówienie w PayPo. Jeśli jednak zwrot nie zostanie zgłoszony do Biura Obsługi Klienta przed upływem 30 dni, wówczas spłata zostanie rozłożona na 4 oprocentowane raty.

    Jeśli dokonałeś zwrotu towaru, jednak nie wiesz czy przesyłka dotrze do nas w terminie, zarejestruj zwrot w panelu PayPo.

Dostawa

  • Ile kosztuje dostawa?

    Aktualne koszty dostawy opisane są w zakładce Dostawa.
  • Jakie są opcje dostawy?

    Aktualne formy i metody dostawy opisane są w zakładce Dostawa.
  • Czy mogę śledzić moje zamówienie?

    Tak. Gdy paczka opuści magazyn, otrzymasz wiadomość mailową z numerem przesyłki, co umożliwi śledzenie jej na stronie wybranego przewoźnika.
  • Jaki jest przewidywany czas dostawy?

    Informacja o czasie, jaki upłynie od złożenia zamówienia do wysyłki towaru, jest podana przy każdym produkcie.
  • Zamówiłem kilka produktów o różnym statusie dostępności. Kiedy zostanie wysłana paczka?

    Paczka zostanie nadana w momencie skompletowania całego zamówienia.
  • Jak mogę zmienić sposób dostawy?

    W celu zmiany sposobu dostawy prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta drogą mailową na adres realizacja@centrumrowerowe.pl.
  • Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Obecnie dostawy realizowane są tylko na terenie Polski.
  • Jak wygląda wysyłka zamówionego roweru?

    Szczegóły wysyłki i dostawy roweru znajdują na naszej stronie w zakładce Dostawa.
  • Dlaczego nie mogę wybrać dostawy InPost Paczkomaty?

    Maksymalny dopuszczalny gabaryt przesyłki to: 41x38x64 cm, a masa całej paczki nie może przekroczyć 25 kg.
    Z uwagi na gabaryty konkretnych produktów do Paczkomatu nie wysyłamy:
    • fotelików rowerowych,
    • stelaży do fotelików,
    • trenażerów,
    • opon drutowych,
    • błotników rowerowych na pełne koło,
    • rowerków biegowych,
    • kół rowerowych,
    • amortyzatorów i widelców rowerowych,
    • ram rowerowych,
    • walizek na rowery,
    • bagażników samochodowych,
    • pompek podłogowych,
    • kierownic dłuższych niż 60 cm.
  • Co jeśli nie odbiorę paczki?

    Paczka wraca na nasz magazyn. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
  • Czy mogę dokonać zmiany adresu doręczenia?

    Tak, jednak zależy to od statusu przygotowania przesyłki. W celu zmiany adresu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość na realizacja@centrumrowerowe.pl.
  • Czy mogę wybrać konkretny termin dostawy?

    Mamy możliwość ustawienia konkretnej daty wysyłki zamówienia przed jego złożeniem.
    W celu ustalenia szczegółów realizacji zamówienia oraz wysyłki skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, wysyłając mailowo wiadomość na adres realizacja@centrumrowerowe.pl lub info@centrumrowerowe.pl – pamiętaj, aby zgłosić nam taką prośbę przed złożeniem zamówienia!
  • Co się dzieje w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?

    Kurier podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Aktualny status przesyłki możesz sprawdzić na stronie przewoźnika. Dodatkowo za pośrednictwem portalu mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji InPost możesz przekierować przesyłkę do odbioru w punkcie lub do paczkomatu. Numer Twojej przesyłki znajdziesz w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia.

    Jeśli masz jakikolwiek kłopot, skontaktuj się z nami.
  • Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?

    Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Klient otrzymuje natomiast wiadomość sms z podanym terminem dostawy zamówienia. Termin dostawy można również sprawdzić na stronie przewoźnika.
  • W jaki sposób odebrać przesyłkę z paczkomatu?

    Wszystkie informacje na temat procedury odbioru przesyłki z Paczkomatu InPost dostępne są na stronie przewoźnika.
  • Na czym polega metoda wysyłki „InPost Paczkomaty w Weekend”?

    Ta metoda dostawy na naszej stronie oferowana jest Klientom od czwartku od godziny 14.00, do piątku godziny 14:00. Zamówienia powinny zostać dostarczone w sobotę bądź niedzielę. Nie ma możliwości wskazania konkretnego dnia odbioru. Wybrany paczkomat musi być dostępny 24/7.

    O szczegółach dostawy będziesz informowany przez firmę InPost. W momencie, gdy przesyłka zostanie dostarczona do wybranego paczkomatu otrzymasz stosowną informację.

Zamówienie

  • Jak sprawdzić status swojego zamówienia?

    Zachęcamy do śledzenia statusu zamówienia na naszej stronie, w zakładce Sprawdź zamówienie.
  • Jak mam dokonać zmiany w zamówieniu?

    W celu modyfikacji zamówienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli zamówienie trafiło do realizacji, nie ma już możliwości jego modyfikacji. O szczegółach i dalszych krokach będziemy Cię informować na bieżąco.
  • Czy mogę anulować zamówienie?

    W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt, wysyłając do nas wiadomość email na adres realizacja@centrumrowerowe.pl. Po dokonaniu dyspozycji otrzymasz wiadomość zwrotną z potwierdzeniem.
    Jeśli przesyłka została już nadana, w niektórych przypadkach nie jest możliwe anulowanie zamówienia. W takiej sytuacji podczas dostawy odmów przyjęcia przesyłki od kuriera lub nie odbieraj jej z paczkomatu.
  • Kiedy otrzymam fakturę?

    Faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Przeważnie jednak dociera w czasie 48 godzin. W związku z tym, że wysyłana jest ona automatycznie przez system, prosimy o sprawdzenie folderów SPAM i Inne w skrzynce email.

    Gdyby po upływie wyznaczonego terminu 14 dni dowód zakupu nie został przesłany, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Jak mogę zmienić dane na fakturze po jej wystawieniu?

    Prawo dotyczące wystawiania faktur oraz fiskalizacji z dnia 1 stycznia 2020 roku uniemożliwia edycję w jakimkolwiek zakresie powstałej już faktury.
  • Kiedy otrzymam zwrot środków?

    W przypadku płatności elektronicznej przez pośrednika Przelewy24, zwroty środków realizowane są tą samą metodą, a maksymalny czas procesowania zwrotu to 14 dni roboczych od odstąpienia od umowy.

Reklamacja gwarancyjna

  • Jak przebiega procedura reklamacji gwarancyjnej?

    • Utwórz zgłoszenie

      Przygotuj nr zamówienia oraz e-mail, na który zostało złożone zamówienie.

      Następnie wypełnij i utwórz zgłoszenie reklamacji.

    • Poczekaj na potwierdzenie

      Wyślemy wiadomość e-mail potwierdzającą zarejestrowanie Twojego zgłoszenia. Powinieneś ją otrzymać do 2 godzin po wysłaniu zgłoszenia.

      Znajdziesz tam nr zgłoszenia i wypełniony formularz w pliku PDF.

    • Odeślij produkt

      Skontaktujemy się z Tobą w celu odesłania paczki. Zależnie od sposobu dostawy:

      Kurier

      Umówiony kurier odbierze od Ciebie reklamowany towar

      Paczkomat

      Reklamowany towar odeślesz przez dowolny Paczkomat InPost

      Jeżeli masz możliwość, to wydrukuj formularz i umieść go w przesyłce.
      Jeżeli nie posiadasz drukarki - to też sobie poradzimy. Po prostu zapisz nr zgłoszenia na kartce i umieść ją w przesyłce.

    • Poczekaj na decyzję reklamacyjną

      Po otrzymaniu przez nas przesyłki przekażemy produkt do ekspertyzy. Specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie towaru.

      Po wykonaniu ekspertyzy wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.

      Pozytywny wynik reklamacji:

      Naprawa

      Jeśli to możliwe, w pierwszej kolejności produkt zostanie naprawiony.

      Wymiana

      W przypadku braku możliwości naprawy produktu, wymienimy go na nowy. Przesyłkę bezpłatnie dostarczymy na wskazany adres.

      Zwrot środków

      W sytuacji braku możliwości naprawy oraz wymiany produktu na nowy, dokonamy zwrotu pieniędzy.

      Negatywny wynik reklamacji:

      Zwrot reklamowanego produktu

      Jeżeli zdecydujesz się na zwrot reklamowanego produktu, zostanie on odesłany na wskazany przez Ciebie adres.

      Utylizacja

      Jeżeli zdecydujesz się na utylizację, produkt zostanie zniszczony z zachowaniem obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska.

      O wszystkich krokach będziemy Cię informować na bieżąco przez e-mail lub telefon.

    • Zamknięcie procesu reklamacji

  • Czy wszystkie produkty są objęte gwarancją?

    Tak. Wszystkie produkty zakupione w CentrumRowerowe.pl objęte są 24-miesięczną gwarancją.
  • Jak reklamować rower zamówiony do Stacjonarnego Punktu Odbioru?

    Forma dostawy nie ma wpływu na procedurę reklamacyjną. Zalecamy zgłoszenie reklamacji przez formularz online.
  • Jak reklamować rower zamówiony do sklepu stacjonarnego?

    Forma dostawy nie ma wpływu na procedurę reklamacyjną. W przypadku zamówienia produktu do sklepu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl możesz wypełnić formularz reklamacyjny online lub dokonać reklamacji bezpośrednio w sklepie stacjonarnym.
  • Czy muszę wykonywać przeglądy roweru, aby obowiązywała gwarancja?

    Warunki gwarancji, w tym także wymaganych przeglądów, są narzucane przez producentów rowerów. Mogą różnić się w zależności od produktu. Sugerujemy dokładne zapoznanie się z warunkami gwarancji, które zostały doręczone wraz z zakupionym rowerem. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z nami.

    Warunki gwarancji dla większości producentów znajdziesz się także online, w zakładce Gwarancje producentów.
  • Jak wysłać reklamowany produkt?

    Po zgłoszeniu reklamacji konsultanci Biura Obsługi Klienta skontaktują się z Tobą i poinformują Cię o dalszych krokach.
  • Czy jeżeli nie odbiorę zamówienia, to otrzymam zwrot pieniędzy?

    Tak. Jeżeli paczka nie zostanie przez Ciebie odebrana, pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia, w którym zamówione produkty wrócą na nasz magazyn. Zwrot jest wykonywany tą samą metodą, jaka została wybrana przy dokonywaniu płatności.
  • Czy istnieje możliwość ponownej wysyłki, jeżeli nie odbiorę zamówienia?

    Tak. Zamówienie może zostać wysłane ponownie na ten sam, bądź inny adres. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
  • Co zrobić, jeżeli otrzymałem produkt niezgodny z zamówieniem?

    Prosimy o możliwie szybkie przesłanie wiadomości e-mail na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. W celu szybszej weryfikacji zgłoszenia, w mailu podaj:
    • numer zamówienia
    • imię i nazwisko zamawiającego
    • informację, jaki produkt został doręczony oraz jego zdjęcie.
  • Co zrobić, jeżeli zamówienie jest niekompletne?

    Bezzwłocznie skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. W celu szybkiej realizacji zgłoszenia, w mailu podaj:
    • numer zamówienia
    • imię i nazwisko zamawiającego
    • informację, jakiego produktu brakuje.
    Dołącz także zdjęcie zewnętrznego opakowania przesyłki.

    Pamiętaj! Jeżeli opakowanie było uszkodzone lub masz podejrzenie, że ktoś mógł ingerować w jego zawartość (np. zostało zaklejone taśmą inną niż z logo CentrumRowerowe.pl), spisz protokół szkody przy kurierze lub na stronie internetowej firmy kurierskiej, która była odpowiedzialna za dostarczenie Twojej przesyłki.

    Instrukcje dotyczące postępowania w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki znajdziesz w zakładce Wymiana, zwrot i reklamacja gwarancyjna.
  • Co zrobić, jeżeli paczka jest uszkodzona?

    Przesyłka wygląda na uszkodzoną w trakcie odbioru?

    Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy karton i opakowanie produktu nie są uszkodzone.

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz odmówić przyjęcia paczki – w takiej sytuacji prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie.

    W przypadku Ambro Express prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Informacja co zrobić, gdy uszkodzenie zostało stwierdzone po odbiorze jest zawarta na protokole.

    W przypadku paczkomatu nie zamykaj skrytki, z której została ona wyjęta. Umieść przesyłkę z powrotem w skrytce. Wybierz odpowiednią opcję na ekranie paczkomatu lub w aplikacji mobilnej i postępuj według wyświetlanych komunikatów.

    Towar jest uszkodzony, mimo braku uszkodzeń paczki?

    W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru zamówienia od kuriera, prosimy o spisanie protokołu szkody, najlepiej w dniu odebrania przesyłki.

  • Co zrobić, jeżeli jeden z produktów z zamówienia chcę zwrócić a inny reklamować?

    Każdy proces należy zgłosić osobno.

Wymiana i zwrot

  • Jak przebiega procedura wymiany i zwrotu?

    • Utwórz zgłoszenie

      Przygotuj nr zamówienia oraz e-mail, na który zostało złożone zamówienie.

      Następnie wypełnij i utwórz zgłoszenie wymiany lub zwrotu.

    • Poczekaj na potwierdzenie

      Wyślemy wiadomość e-mail potwierdzającą zarejestrowanie Twojego zgłoszenia. Powinieneś ją otrzymać do 2 godzin po wysłaniu zgłoszenia.

      Znajdziesz tam nr zgłoszenia i wypełniony formularz w pliku PDF.

    • Odeślij produkt

      Zapakuj paczkę

      Umieść w niej numer zgłoszenia i wypełniony formularz.

      Prosimy także o dołączenie opakowania wraz z kompletem metek dołączonych do produktu.

      Wyślij paczkę

      Przesyłkę podpisz odpowiednio “Wymiana” lub “Zwrot”, a następnie odeślij na adres:

      CentrumRowerowe.pl

      Panattoni Park Bydgoszcz

      Dadelo S.A. (Centrumrowerowe.pl)

      ul. Ernsta Petersona 4c

      85-862 Bydgoszcz

      Koszt wysyłki zwrotu lub wymiany produktu ponosi Klient.

      Jeżeli masz możliwość, to wydrukuj formularz i umieść go w przesyłce.
      Jeżeli nie posiadasz drukarki - to też sobie poradzimy. Po prostu zapisz nr zgłoszenia na kartce i umieść ją w przesyłce.

    • Poczekaj na wymianę produktu lub zwrot środków

      Po otrzymaniu przez nas przesyłki, zweryfikujemy czy produkt jest nieużywany i pełnowartościowy.

      Jeżeli wszystko jest w porządku, to w przypadku wybrania opcji:

      Wymiany:

      Wystawiamy korektę faktury VAT. Zostanie ona przesłana na adres e-mail podany w zamówieniu. Po zapoznaniu się z wiadomością, zaakceptuj przesłaną korektę. Dzięki temu będziemy mogli rozpocząć proces wymiany produktu.

      Zwrotu:

      Zwracamy pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odebrania przesyłki przez nasz magazyn.

      O wszystkich krokach będziemy Cię informować na bieżąco przez e-mail lub telefon.

    • Zamknięcie procesu wymiany lub zwrotu

  • Jak wymienić lub zwrócić rower zamówiony do Stacjonarnego Punktu Odbioru?

    W przypadku zamówienia roweru z odbiorem w Stacjonarnym Punkcie Odbioru (SPO), możesz sprawdzić go na miejscu (np. przymierzyć go). Jeżeli nie spełni Twoich oczekiwań, masz możliwość rezygnacji z odbioru. Nie będziesz ponosić kosztów montażu ani zwrotnej przesyłki kurierskiej. Pamiętaj jednak o tym, aby poinformować nas o swojej decyzji, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.

    Uwaga! Jeżeli odbierzesz rower ze Stacjonarnego Punktu Odbioru, nie tracisz prawa do jego zwrotu. Natomiast w tym przypadku odesłanie paczki jest obowiązkiem kupującego. Proces przebiega jednakowo jak standardowy zwrot produktu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce Wymiana, zwrot i reklamacja gwarancyjna.

    Jeżeli jesteś zainteresowany wymianą roweru na inny, powinieneś zwrócić ten, który zamówiłeś jako pierwszy, a następnie zamówić na stronie internetowej CentrumRowerowe.pl nowy model. Nowy model otrzymasz po weryfikacji towaru na magazynie oraz utworzeniu korekty dokumentów.
  • Jak wymienić lub zwrócić rower zamówiony do sklepu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl?

    Rower zamówiony do sklepu stacjonarnego możesz wyłącznie zwrócić, nie ma możliwości wymiany. Zostanie sporządzona korekta dokumentu księgowego, a zwrot środków otrzymasz w formie gotówki lub na kartę. Następnie możesz kupić inny model, dostępny w sklepie stacjonarnym bądź internetowym CentrumRowerowe.pl. Otrzymasz nowy paragon lub fakturę.
  • Czy zakup ze sklepu stacjonarnego mogę wymienić lub zwrócić online?

    Obecnie nie ma takiej możliwości. Produkty kupione w sklepie stacjonarnym CentrumRowerowe.pl możesz wymienić lub zwrócić stacjonarnie.
  • Czy każdy produkt mogę zwrócić lub wymienić?

    Tak. Bez względu na to, czy kupiłeś produkt w sklepie stacjonarnym, czy online, masz możliwość jego zwrotu lub wymiany w terminie 14 dni od zakupu.

    Pamiętaj! Produkt musi być nowy i pełnowartościowy. Nie może nosić śladów eksploatacji lub montażu.
  • Czy wysyłka wymienianego lub zwracanego produktu jest bezpłatna?

    Nie. Koszt nadania przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
  • Jak wysłać wymieniany lub zwracany produkt?

    Możesz zdecydować się na wysyłkę zwracanych lub wymienianych produktów za pomocą dowolnej firmy kurierskiej. Pamiętaj jednak o tym, że powinna być ona opłacona. Nie przyjmujemy paczek wysłanych „za pobraniem” oraz przekazywanych do odbioru w Paczkomacie.

    Proces zwrotu lub wymiany przebiegnie sprawniej, jeżeli dołączysz do przesyłki wydrukowane zlecenie reklamacji sprzedaży (po wypełnieniu formularza online znajdziesz je w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego) lub wypełnione Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

    Przesyłkę z dopiskiem na paczce „wymiana” należy wysłać na adres:

    CentrumRowerowe.pl

    Panattoni Park Bydgoszcz

    Dadelo S.A. (Centrumrowerowe.pl)

    ul. Ernsta Petersona 4c

    85-862 Bydgoszcz.

  • Czy potrzebuję oryginalnego opakowania, żeby wymienić lub zwrócić produkt?

    Tak. W przypadku wymiany lub zwrotu produktu musi być on odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dostarczonymi dokumentami i metkami.
  • Czy możliwa jest wymiana produktu na tańszy lub droższy?

    Tak. Jeżeli zdecydowałeś się na wymianę produktu na tańszy, to nadpłatę zwrócimy na Twoje konto (w przypadku, gdy wybrałeś przesyłkę pobraniową, w formularzu musisz podać swój numer konta).

    W przypadku wyboru droższego produktu otrzymasz link do dopłaty. Nie ma możliwości dopłaty różnicy w cenie u kuriera podczas odbioru przesyłki.

Konto klienta

  • Co to jest Konto Klienta?

    Konto klienta sklepu CentrumRowerowe.pl to indywidualna przestrzeń dla każdego miłośnika dwóch kółek. Założenie Konta jest opcjonalne, jednak umożliwia dostęp do wyselekcjonowanych ofert specjalnych oraz rabatów.
  • Jakie korzyści płyną z posiadania Konta Klienta?

    Użytkownik Konta Klienta ma wgląd w historię złożonych zamówień oraz do swoich faktur, jeśli był zalogowany podczas zakupów.

    Każdy zarejestrowany użytkownik może dołączyć do Programu lojalnościowego i płacić mniej za zakupy. Jednocześnie posiadanie zarejestrowanego konta uprawnia do udziału w specjalnych promocjach.

    Ekskluzywne rabaty, aktualne informacje o wyprzedażach i newsy rowerowe – to wszystko znajdziesz na Koncie Klienta w zakładce Newsletter.
  • Czy istnieje możliwość dokonywania zamówień bez Konta Klienta w sklepie?

    Tak. Zamawianie w naszym sklepie jest możliwe bez posiadania Konta Klienta, jednak zachęcamy do rejestracji i zyskania dodatkowych korzyści!
  • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

    Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu przejść w sekcję „Moje dane”.
  • Czy mogę usunąć Konto Klienta?

    Tak, usunięcie konta jest możliwe. W tym celu zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo pod adresem info@centrumrowerowe.pl.

Program lojalnościowy

  • Czym jest program lojalnościowy dla Klientów CentrumRowerowe.pl?

    Program lojalnościowy to narzędzie pozwalające naszym Klientom zdobywać punkty lojalnościowe za dokonywanie zakupów w sklepie CentrumRowerowe.pl.

    Po uzyskaniu 2500 punktów lub wielokrotności tej sumy można wymienić je na Vouchery. Każdy Voucher to elektroniczny rabat o wartości 10 zł do wykorzystania przy składaniu następnego zamówienia w sklepie CentrumRowerowe.pl.

    Szczegóły można znaleźć w regulaminie Programu lojalnościowego.
  • Jak dołączyć do programu lojalnościowego?

    Aby dołączyć do programu lojalnościowego należy posiadać zarejestrowane Konto Klienta w sklepie CentrumRowerowe.pl. Konto założysz pod adresem: https://www.centrumrowerowe.pl/logowanie.

    Po zalogowaniu do swojego Konta Klienta należy zapoznać się z regulaminem programu lojalnościowego, zaakceptować go, a następnie kliknąć w przycisk „Przystępuję do programu” – i to wszystko! Od tego momentu po każdym zakupie zbierasz punkty, które będzie można wymieniać na Vouchery i płacić mniej za zakupy.
  • W jaki sposób pozyskiwać punkty lojalnościowe?

    Punkty lojalnościowe zyskujesz, robiąc zakupy w sklepie CentrumRowerowe.pl. Aby zacząć zbierać punkty, należy zalogować się do Konta Klienta i zaakceptować regulamin Programu lojalnościowego. Do każdego produktu w sklepie przypisana jest określona liczba punktów, które otrzymasz za sfinalizowanie zakupu.
  • Kiedy punkty zostaną przypisane do mojego konta?

    Punkty lojalnościowe naliczane są po 30 dniach od odbioru przesyłki.
  • Jak wykorzystać punkty lojalnościowe?

    Każde 2500 punktów zostanie automatycznie zamienione na Voucher o wartości 10 zł, który można wykorzystać w Koszyku do obniżenia ceny produktu.

  • Dlaczego punkty lojalnościowe nie zostały przypisane?

    Punkty nie zostały przypisane, ponieważ prawdopodobnie któryś z warunków uczestnictwa w programie lojalnościowym nie został spełniony:
    • Klient nie był zalogowany do swojego konta podczas dokonywania zakupów.
    • Klient nie zaakceptował regulaminu programu lojalnościowego, a tym samym nie przystąpił do programu.
    Jeśli warunki ujęte w regulaminie zostały spełnione, a mimo to punkty nie zostały przypisane, zapraszamy do kontaktu na info@centrumrowerowe.pl.