Płatności
-
Jakie są dostępne formy płatności?
Aktualne formy i metody płatności opisane są w zakładce Płatności. -
W jaki sposób mogę zmienić formę płatności?
W celu dokonania stosownych zmian w zamówieniu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem realizacja@centrumrowerowe.pl. -
Mam problem z płatnością, co zrobić?
Brak przekierowania do systemu płatności może być spowodowany błędem na stronie operatora, używanej przeglądarki lub urządzenia, z którego wykonywana jest płatność.
W przypadku wystąpienia błędu upewnij się, że komputer, na którym składasz zamówienie, ma aktualną wersję przeglądarki internetowej. Możesz również odświeżyć stronę (kombinacja przycisków ctrl + f5) lub usunąć pliki cookies w ustawieniach przeglądarki.
Po założeniu zamówienia otrzymasz wiadomość mailową z potwierdzeniem oraz opcją opłacenia zamówienia. Następnie, aby sfinalizować transakcję, kliknij przycisk Ponów płatność. -
Jak dokonać wpłaty własnej?
Wpłaty własnej należy dokonać na rachunek bankowy, którego dane znajdziesz w zakładce Kontakt. W tytule przelewu wpisz numer swojego zamówienia. -
Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?
Choć większość kurierów posiada terminal płatniczy, może zdarzyć się, że płatność bezgotówkowa nie będzie możliwa. W przypadku preferowanej płatności kartą zalecamy kontakt bezpośredni z kurierem. -
Co to jest PayPo?
PayPo to metoda płatności za zakupy z odroczonym terminem spłaty lub w dogodnym systemie ratalnym. Kupując z PayPo masz aż 30 dni na zapłatę za zakupy – bez dodatkowych kosztów. Płacisz dopiero po odebraniu zamówienia i sprawdzeniu produktów, bez zamrażania swoich środków.
Spłatę można również rozbić na 4 raty, które są oprocentowane – o czym Klient będzie informowany przez PayPo w osobnej wiadomości e-mail.
Komplet informacji można znaleźć na stronie PayPo. -
Jak dokonać spłaty w PayPo?
Istnieje możliwość wyboru najwygodniejszego dla Klienta sposobu zapłaty. Klient ma do dyspozycji szybkie płatności online, przelew bankowy lub przekaz pocztowy. Komplet informacji otrzymasz na podany przez siebie adres e-mail.
Spłaty można dokonać również po zalogowaniu się na stronie PayPo.
Z tego poziomu możliwe jest także sprawdzenie statusu płatności. -
Czy muszę płacić PayPo, jeśli zwrócę towar?
Jeśli zwrócisz towar w ciągu 30 dni, system automatycznie zarejestruje zwrot i anuluje zamówienie w PayPo. Jeśli jednak zwrot nie zostanie zgłoszony do Biura Obsługi Klienta przed upływem 30 dni, wówczas spłata zostanie rozłożona na 4 oprocentowane raty.
Jeśli dokonałeś zwrotu towaru, jednak nie wiesz czy przesyłka dotrze do nas w terminie, zarejestruj zwrot w panelu PayPo.
Dostawa
-
Ile kosztuje dostawa?
Aktualne koszty dostawy opisane są w zakładce Dostawa. -
Jakie są opcje dostawy?
Aktualne formy i metody dostawy opisane są w zakładce Dostawa. -
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Tak. Gdy paczka opuści magazyn, otrzymasz wiadomość mailową z numerem przesyłki, co umożliwi śledzenie jej na stronie wybranego przewoźnika. -
Jaki jest przewidywany czas dostawy?
Informacja o czasie, jaki upłynie od złożenia zamówienia do wysyłki towaru, jest podana przy każdym produkcie. -
Zamówiłem kilka produktów o różnym statusie dostępności. Kiedy zostanie wysłana paczka?
Paczka zostanie nadana w momencie skompletowania całego zamówienia. -
Jak mogę zmienić sposób dostawy?
W celu zmiany sposobu dostawy prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta drogą mailową na adres realizacja@centrumrowerowe.pl. -
Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Obecnie dostawy realizowane są tylko na terenie Polski. -
Jak wygląda wysyłka zamówionego roweru?
Szczegóły wysyłki i dostawy roweru znajdują na naszej stronie w zakładce Dostawa. -
Dlaczego nie mogę wybrać dostawy InPost Paczkomaty?
Maksymalny dopuszczalny gabaryt przesyłki to: 41x38x64 cm, a masa całej paczki nie może przekroczyć 25 kg.
Z uwagi na gabaryty konkretnych produktów do Paczkomatu nie wysyłamy:- fotelików rowerowych,
- stelaży do fotelików,
- trenażerów,
- opon drutowych,
- błotników rowerowych na pełne koło,
- rowerków biegowych,
- kół rowerowych,
- amortyzatorów i widelców rowerowych,
- ram rowerowych,
- walizek na rowery,
- bagażników samochodowych,
- pompek podłogowych,
- kierownic dłuższych niż 60 cm.
-
Co jeśli nie odbiorę paczki?
Paczka wraca na nasz magazyn. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. -
Czy mogę dokonać zmiany adresu doręczenia?
Tak, jednak zależy to od statusu przygotowania przesyłki. W celu zmiany adresu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość na realizacja@centrumrowerowe.pl. -
Czy mogę wybrać konkretny termin dostawy?
Mamy możliwość ustawienia konkretnej daty wysyłki zamówienia przed jego złożeniem.
W celu ustalenia szczegółów realizacji zamówienia oraz wysyłki skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, wysyłając mailowo wiadomość na adres realizacja@centrumrowerowe.pl lub info@centrumrowerowe.pl – pamiętaj, aby zgłosić nam taką prośbę przed złożeniem zamówienia! -
Co się dzieje w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Kurier podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Aktualny status przesyłki możesz sprawdzić na stronie przewoźnika. Dodatkowo za pośrednictwem portalu mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji InPost możesz przekierować przesyłkę do odbioru w punkcie lub do paczkomatu. Numer Twojej przesyłki znajdziesz w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia.
Jeśli masz jakikolwiek kłopot, skontaktuj się z nami. -
Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?
Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Klient otrzymuje natomiast wiadomość sms z podanym terminem dostawy zamówienia. Termin dostawy można również sprawdzić na stronie przewoźnika. -
W jaki sposób odebrać przesyłkę z paczkomatu?
Wszystkie informacje na temat procedury odbioru przesyłki z Paczkomatu InPost dostępne są na stronie przewoźnika. -
Na czym polega metoda wysyłki „InPost Paczkomaty w Weekend”?
Ta metoda dostawy na naszej stronie oferowana jest Klientom od czwartku od godziny 14.00, do piątku godziny 14:00. Zamówienia powinny zostać dostarczone w sobotę bądź niedzielę. Nie ma możliwości wskazania konkretnego dnia odbioru. Wybrany paczkomat musi być dostępny 24/7.
O szczegółach dostawy będziesz informowany przez firmę InPost. W momencie, gdy przesyłka zostanie dostarczona do wybranego paczkomatu otrzymasz stosowną informację.
Zamówienie
-
Jak sprawdzić status swojego zamówienia?
Zachęcamy do śledzenia statusu zamówienia na naszej stronie, w zakładce Sprawdź zamówienie. -
Jak mam dokonać zmiany w zamówieniu?
W celu modyfikacji zamówienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli zamówienie trafiło do realizacji, nie ma już możliwości jego modyfikacji. O szczegółach i dalszych krokach będziemy Cię informować na bieżąco. -
Czy mogę anulować zamówienie?
W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt, wysyłając do nas wiadomość email na adres realizacja@centrumrowerowe.pl. Po dokonaniu dyspozycji otrzymasz wiadomość zwrotną z potwierdzeniem.
Jeśli przesyłka została już nadana, w niektórych przypadkach nie jest możliwe anulowanie zamówienia. W takiej sytuacji podczas dostawy odmów przyjęcia przesyłki od kuriera lub nie odbieraj jej z paczkomatu. -
Kiedy otrzymam fakturę?
Faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Przeważnie jednak dociera w czasie 48 godzin. W związku z tym, że wysyłana jest ona automatycznie przez system, prosimy o sprawdzenie folderów SPAM i Inne w skrzynce email.
Gdyby po upływie wyznaczonego terminu 14 dni dowód zakupu nie został przesłany, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. -
Jak mogę zmienić dane na fakturze po jej wystawieniu?
Prawo dotyczące wystawiania faktur oraz fiskalizacji z dnia 1 stycznia 2020 roku uniemożliwia edycję w jakimkolwiek zakresie powstałej już faktury. -
Kiedy otrzymam zwrot środków?
W przypadku płatności elektronicznej przez pośrednika Przelewy24, zwroty środków realizowane są tą samą metodą, a maksymalny czas procesowania zwrotu to 14 dni roboczych od odstąpienia od umowy.
Reklamacja gwarancyjna
-
Jak przebiega procedura reklamacji gwarancyjnej?
-
Utwórz zgłoszenie
Przygotuj nr zamówienia oraz e-mail, na który zostało złożone zamówienie.
Następnie wypełnij i utwórz zgłoszenie reklamacji.
-
Poczekaj na potwierdzenie
Wyślemy wiadomość e-mail potwierdzającą zarejestrowanie Twojego zgłoszenia.
Powinieneś ją otrzymać do 2 godzin po wysłaniu zgłoszenia.Znajdziesz tam nr zgłoszenia i wypełniony formularz w pliku PDF.
-
Odeślij produkt
Skontaktujemy się z Tobą w celu odesłania paczki. Zależnie od sposobu dostawy:
Jeżeli masz możliwość, to wydrukuj formularz i umieść go w przesyłce.
Jeżeli nie posiadasz drukarki - to też sobie poradzimy. Po prostu zapisz nr zgłoszenia na kartce i umieść ją w przesyłce. -
Poczekaj na decyzję reklamacyjną
Po otrzymaniu przez nas przesyłki przekażemy produkt do ekspertyzy. Specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie towaru.
Po wykonaniu ekspertyzy wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.
Pozytywny wynik reklamacji:
Naprawa
Jeśli to możliwe, w pierwszej kolejności produkt zostanie naprawiony.
Wymiana
W przypadku braku możliwości naprawy produktu, wymienimy go na nowy. Przesyłkę bezpłatnie dostarczymy na wskazany adres.
Zwrot środków
W sytuacji braku możliwości naprawy oraz wymiany produktu na nowy, dokonamy zwrotu pieniędzy.
Negatywny wynik reklamacji:
Zwrot reklamowanego produktu
Jeżeli zdecydujesz się na zwrot reklamowanego produktu, zostanie on odesłany na wskazany przez Ciebie adres.
Utylizacja
Jeżeli zdecydujesz się na utylizację, produkt zostanie zniszczony z zachowaniem obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska.
O wszystkich krokach będziemy Cię informować na bieżąco przez e-mail lub telefon.
-
Zamknięcie procesu reklamacji
-
-
Czy wszystkie produkty są objęte gwarancją?
Tak. Wszystkie produkty zakupione w CentrumRowerowe.pl objęte są 24-miesięczną gwarancją. -
Jak reklamować rower zamówiony do Stacjonarnego Punktu Odbioru?
Forma dostawy nie ma wpływu na procedurę reklamacyjną. Zalecamy zgłoszenie reklamacji przez formularz online. -
Jak reklamować rower zamówiony do sklepu stacjonarnego?
Forma dostawy nie ma wpływu na procedurę reklamacyjną. W przypadku zamówienia produktu do sklepu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl możesz wypełnić formularz reklamacyjny online lub dokonać reklamacji bezpośrednio w sklepie stacjonarnym. -
Czy muszę wykonywać przeglądy roweru, aby obowiązywała gwarancja?
Warunki gwarancji, w tym także wymaganych przeglądów, są narzucane przez producentów rowerów. Mogą różnić się w zależności od produktu. Sugerujemy dokładne zapoznanie się z warunkami gwarancji, które zostały doręczone wraz z zakupionym rowerem. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z nami.
Warunki gwarancji dla większości producentów znajdziesz się także online, w zakładce Gwarancje producentów. -
Jak wysłać reklamowany produkt?
Po zgłoszeniu reklamacji konsultanci Biura Obsługi Klienta skontaktują się z Tobą i poinformują Cię o dalszych krokach. -
Czy jeżeli nie odbiorę zamówienia, to otrzymam zwrot pieniędzy?
Tak. Jeżeli paczka nie zostanie przez Ciebie odebrana, pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia, w którym zamówione produkty wrócą na nasz magazyn. Zwrot jest wykonywany tą samą metodą, jaka została wybrana przy dokonywaniu płatności. -
Czy istnieje możliwość ponownej wysyłki, jeżeli nie odbiorę zamówienia?
Tak. Zamówienie może zostać wysłane ponownie na ten sam, bądź inny adres. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. -
Co zrobić, jeżeli otrzymałem produkt niezgodny z zamówieniem?
Prosimy o możliwie szybkie przesłanie wiadomości e-mail na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. W celu szybszej weryfikacji zgłoszenia, w mailu podaj:- numer zamówienia
- imię i nazwisko zamawiającego
- informację, jaki produkt został doręczony oraz jego zdjęcie.
-
Co zrobić, jeżeli zamówienie jest niekompletne?
Bezzwłocznie skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. W celu szybkiej realizacji zgłoszenia, w mailu podaj:- numer zamówienia
- imię i nazwisko zamawiającego
- informację, jakiego produktu brakuje.
Pamiętaj! Jeżeli opakowanie było uszkodzone lub masz podejrzenie, że ktoś mógł ingerować w jego zawartość (np. zostało zaklejone taśmą inną niż z logo CentrumRowerowe.pl), spisz protokół szkody przy kurierze lub na stronie internetowej firmy kurierskiej, która była odpowiedzialna za dostarczenie Twojej przesyłki.
Instrukcje dotyczące postępowania w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki znajdziesz w zakładce Wymiana, zwrot i reklamacja gwarancyjna. -
Co zrobić, jeżeli paczka jest uszkodzona?
Przesyłka wygląda na uszkodzoną w trakcie odbioru?
Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy karton i opakowanie produktu nie są uszkodzone.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz odmówić przyjęcia paczki – w takiej sytuacji prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie.
W przypadku Ambro Express prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Informacja co zrobić, gdy uszkodzenie zostało stwierdzone po odbiorze jest zawarta na protokole.
W przypadku paczkomatu nie zamykaj skrytki, z której została ona wyjęta. Umieść przesyłkę z powrotem w skrytce. Wybierz odpowiednią opcję na ekranie paczkomatu lub w aplikacji mobilnej i postępuj według wyświetlanych komunikatów.
Towar jest uszkodzony, mimo braku uszkodzeń paczki?
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru zamówienia od kuriera, prosimy o spisanie protokołu szkody, najlepiej w dniu odebrania przesyłki.
Wybierz protokół szkody
-
Co zrobić, jeżeli jeden z produktów z zamówienia chcę zwrócić a inny reklamować?
Każdy proces należy zgłosić osobno.
Wymiana i zwrot
-
Jak przebiega procedura wymiany i zwrotu?
-
Utwórz zgłoszenie
Przygotuj nr zamówienia oraz e-mail, na który zostało złożone zamówienie.
Następnie wypełnij i utwórz zgłoszenie wymiany lub zwrotu.
-
Poczekaj na potwierdzenie
Wyślemy wiadomość e-mail potwierdzającą zarejestrowanie Twojego zgłoszenia.
Powinieneś ją otrzymać do 2 godzin po wysłaniu zgłoszenia.Znajdziesz tam nr zgłoszenia i wypełniony formularz w pliku PDF.
-
Odeślij produkt
Jeżeli masz możliwość, to wydrukuj formularz i umieść go w przesyłce.
Jeżeli nie posiadasz drukarki - to też sobie poradzimy. Po prostu zapisz nr zgłoszenia na kartce i umieść ją w przesyłce. -
Poczekaj na wymianę produktu lub zwrot środków
Po otrzymaniu przez nas przesyłki, zweryfikujemy czy produkt jest nieużywany i pełnowartościowy.
Jeżeli wszystko jest w porządku, to w przypadku wybrania opcji:
Wymiany:
Wystawiamy korektę faktury VAT. Zostanie ona przesłana na adres e-mail podany w zamówieniu. Po zapoznaniu się z wiadomością, zaakceptuj przesłaną korektę. Dzięki temu będziemy mogli rozpocząć proces wymiany produktu.
Zwrotu:
Zwracamy pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odebrania przesyłki przez nasz magazyn.
O wszystkich krokach będziemy Cię informować na bieżąco przez e-mail lub telefon.
-
Zamknięcie procesu wymiany lub zwrotu
-
-
Jak wymienić lub zwrócić rower zamówiony do Stacjonarnego Punktu Odbioru?
W przypadku zamówienia roweru z odbiorem w Stacjonarnym Punkcie Odbioru (SPO), możesz sprawdzić go na miejscu (np. przymierzyć go). Jeżeli nie spełni Twoich oczekiwań, masz możliwość rezygnacji z odbioru. Nie będziesz ponosić kosztów montażu ani zwrotnej przesyłki kurierskiej. Pamiętaj jednak o tym, aby poinformować nas o swojej decyzji, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.
Uwaga! Jeżeli odbierzesz rower ze Stacjonarnego Punktu Odbioru, nie tracisz prawa do jego zwrotu. Natomiast w tym przypadku odesłanie paczki jest obowiązkiem kupującego. Proces przebiega jednakowo jak standardowy zwrot produktu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce Wymiana, zwrot i reklamacja gwarancyjna.
Jeżeli jesteś zainteresowany wymianą roweru na inny, powinieneś zwrócić ten, który zamówiłeś jako pierwszy, a następnie zamówić na stronie internetowej CentrumRowerowe.pl nowy model. Nowy model otrzymasz po weryfikacji towaru na magazynie oraz utworzeniu korekty dokumentów. -
Jak wymienić lub zwrócić rower zamówiony do sklepu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl?
Rower zamówiony do sklepu stacjonarnego możesz wyłącznie zwrócić, nie ma możliwości wymiany. Zostanie sporządzona korekta dokumentu księgowego, a zwrot środków otrzymasz w formie gotówki lub na kartę. Następnie możesz kupić inny model, dostępny w sklepie stacjonarnym bądź internetowym CentrumRowerowe.pl. Otrzymasz nowy paragon lub fakturę. -
Czy zakup ze sklepu stacjonarnego mogę wymienić lub zwrócić online?
Obecnie nie ma takiej możliwości. Produkty kupione w sklepie stacjonarnym CentrumRowerowe.pl możesz wymienić lub zwrócić stacjonarnie. -
Czy każdy produkt mogę zwrócić lub wymienić?
Tak. Bez względu na to, czy kupiłeś produkt w sklepie stacjonarnym, czy online, masz możliwość jego zwrotu lub wymiany w terminie 14 dni od zakupu.
Pamiętaj! Produkt musi być nowy i pełnowartościowy. Nie może nosić śladów eksploatacji lub montażu. -
Czy wysyłka wymienianego lub zwracanego produktu jest bezpłatna?
Nie. Koszt nadania przesyłki zwrotnej ponosi Klient. -
Jak wysłać wymieniany lub zwracany produkt?
Możesz zdecydować się na wysyłkę zwracanych lub wymienianych produktów za pomocą dowolnej firmy kurierskiej. Pamiętaj jednak o tym, że powinna być ona opłacona. Nie przyjmujemy paczek wysłanych „za pobraniem” oraz przekazywanych do odbioru w Paczkomacie.
Proces zwrotu lub wymiany przebiegnie sprawniej, jeżeli dołączysz do przesyłki wydrukowane zlecenie reklamacji sprzedaży (po wypełnieniu formularza online znajdziesz je w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego) lub wypełnione Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Przesyłkę z dopiskiem na paczce „wymiana” należy wysłać na adres:
CentrumRowerowe.pl
Panattoni Park Bydgoszcz
Dadelo S.A. (Centrumrowerowe.pl)
ul. Ernsta Petersona 4c
85-862 Bydgoszcz.
-
Czy potrzebuję oryginalnego opakowania, żeby wymienić lub zwrócić produkt?
Tak. W przypadku wymiany lub zwrotu produktu musi być on odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dostarczonymi dokumentami i metkami. -
Czy możliwa jest wymiana produktu na tańszy lub droższy?
Tak. Jeżeli zdecydowałeś się na wymianę produktu na tańszy, to nadpłatę zwrócimy na Twoje konto (w przypadku, gdy wybrałeś przesyłkę pobraniową, w formularzu musisz podać swój numer konta).
W przypadku wyboru droższego produktu otrzymasz link do dopłaty. Nie ma możliwości dopłaty różnicy w cenie u kuriera podczas odbioru przesyłki.
Konto klienta
-
Co to jest Konto Klienta?
Konto klienta sklepu CentrumRowerowe.pl to indywidualna przestrzeń dla każdego miłośnika dwóch kółek. Założenie Konta jest opcjonalne, jednak umożliwia dostęp do wyselekcjonowanych ofert specjalnych oraz rabatów. -
Jakie korzyści płyną z posiadania Konta Klienta?
Użytkownik Konta Klienta ma wgląd w historię złożonych zamówień oraz do swoich faktur, jeśli był zalogowany podczas zakupów.
Każdy zarejestrowany użytkownik może dołączyć do Programu lojalnościowego i płacić mniej za zakupy. Jednocześnie posiadanie zarejestrowanego konta uprawnia do udziału w specjalnych promocjach.
Ekskluzywne rabaty, aktualne informacje o wyprzedażach i newsy rowerowe – to wszystko znajdziesz na Koncie Klienta w zakładce Newsletter. -
Czy istnieje możliwość dokonywania zamówień bez Konta Klienta w sklepie?
Tak. Zamawianie w naszym sklepie jest możliwe bez posiadania Konta Klienta, jednak zachęcamy do rejestracji i zyskania dodatkowych korzyści! -
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu przejść w sekcję „Moje dane”. -
Czy mogę usunąć Konto Klienta?
Tak, usunięcie konta jest możliwe. W tym celu zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo pod adresem info@centrumrowerowe.pl.
Program lojalnościowy
-
Czym jest program lojalnościowy dla Klientów CentrumRowerowe.pl?
Program lojalnościowy to narzędzie pozwalające naszym Klientom zdobywać punkty lojalnościowe za dokonywanie zakupów w sklepie CentrumRowerowe.pl.
Po uzyskaniu 2500 punktów lub wielokrotności tej sumy można wymienić je na Vouchery. Każdy Voucher to elektroniczny rabat o wartości 10 zł do wykorzystania przy składaniu następnego zamówienia w sklepie CentrumRowerowe.pl.
Szczegóły można znaleźć w regulaminie Programu lojalnościowego. -
Jak dołączyć do programu lojalnościowego?
Aby dołączyć do programu lojalnościowego należy posiadać zarejestrowane Konto Klienta w sklepie CentrumRowerowe.pl. Konto założysz pod adresem: https://www.centrumrowerowe.pl/logowanie.
Po zalogowaniu do swojego Konta Klienta należy zapoznać się z regulaminem programu lojalnościowego, zaakceptować go, a następnie kliknąć w przycisk „Przystępuję do programu” – i to wszystko! Od tego momentu po każdym zakupie zbierasz punkty, które będzie można wymieniać na Vouchery i płacić mniej za zakupy. -
W jaki sposób pozyskiwać punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe zyskujesz, robiąc zakupy w sklepie CentrumRowerowe.pl. Aby zacząć zbierać punkty, należy zalogować się do Konta Klienta i zaakceptować regulamin Programu lojalnościowego. Do każdego produktu w sklepie przypisana jest określona liczba punktów, które otrzymasz za sfinalizowanie zakupu. -
Kiedy punkty zostaną przypisane do mojego konta?
Punkty lojalnościowe naliczane są po 30 dniach od odbioru przesyłki. -
Jak wykorzystać punkty lojalnościowe?
Każde 2500 punktów zostanie automatycznie zamienione na Voucher o wartości 10 zł, który można wykorzystać w Koszyku do obniżenia ceny produktu.
-
Dlaczego punkty lojalnościowe nie zostały przypisane?
Punkty nie zostały przypisane, ponieważ prawdopodobnie któryś z warunków uczestnictwa w programie lojalnościowym nie został spełniony:- Klient nie był zalogowany do swojego konta podczas dokonywania zakupów.
- Klient nie zaakceptował regulaminu programu lojalnościowego, a tym samym nie przystąpił do programu.