Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Amortyzator rowerowy OHLINS DH38 m.1

9 650  zł

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Do 10 rat 0%

965.00 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do kwietnia nie płacisz!

Oblicz ratę
    Kolor: czarny-złoty
  • Rozmiar koła:
  • Skok:
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!
Ostatnia 1 szt.
Wrocław (CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

Zobacz również

Amortyzator rowerowy OHLINS DH38 m.1 to zwycięski komponent z motocrossowym rodowodem, wyniesiony wprost z zawodniczych rowerów zjazdowych DH. Z klasycznym w tej klasie ugięciem 200 mm, zaprojektowany do rowerów Downhill oraz eBike MTB o największym skoku i ekstremalnym przeznaczeniu. Sprawdzi się zarówno w rowerach z kołami 27,5”, jak i 29”. Z górnymi goleniami o średnicy 38 mm oraz dwupułkową konstrukcją, szczególnie sprawdzi się na najtrudniejszych trasach zjazdowych, czy w światowej klasy bike parkach. Sprzedawane osobno korony widelca, dobierane według preferowanego offsetu oraz regulowany wewnętrznie skok z możliwością redukcji nawet do 120 mm (poprzez wybór opcjonalnych sprężyn powietrznych), pozwalają dostosować go do każdej geometrii i każdej ramy full suspension. DH38 m.1 jest wyposażony w doskonałą trzykomorową sprężynę powietrzną Öhlins Air Spring z komorą Ramp Up oraz topowy tłumik TTX18 z regulacją wolnej i szybkiej kompresji oraz odbicia. Widelec został zoptymalizowany do współpracy z tarczami hamulcowymi o średnicy 200/203 mm. Dodatkowo dla zminimalizowania tarcia na goleniach, połączony jest pływającą osią Öhlins Floating Axle System o średnicy 20 mm i w standardzie DH Boost 110x20, a dla jeszcze lepszego dopasowania pomieści oponę o maksymalnych wymiarach do 29”x2.8, bądź 27,5”x3.0.

Najważniejsze cechy:

Wszystko pod kontrolą

Golenie o średnicy 38 mm, gwarantują odpowiednią sztywność dla pełnego wsparcia i kontroli, bez zbędnego zawyżania masy, aby jeździć dalej, szybciej i mocniej niż wcześniej. Większa kontrola oznacza nie tylko bardziej płynne wybieranie linii, ale także większą pewność siebie na szlaku. O skuteczne działanie widelca dbają uszczelki kurzowe renomowanego producenta SKF Wiper Seal oraz dedykowany olej Öhlins Front Fork Fluid. Ostatecznie efektem jest płynne utrzymywanie trakcji oraz pochłanianie nierówności oraz okiełznywaniu nawet najbardziej szalonych skoków, czyniąc jazdę niezapomnianym doświadczeniem. Szwedzki producent odnalazł najlepszą równowagę między czułością niezbędną do pochłaniania nawet najmniejszych nierówności, a solidnością do radzenia sobie z potężnymi dobiciami, czego potwierdzeniem jest chociażby popularność w rowerach najlepszych zawodników Red Bull Rampage, topowych zawodów z dyscypliny Freeride, odbywających się na zboczach kanionów w amerykańskim Utah.

Niesamowita regulacja

Wystrojony przez najlepszych inżynierów, dwutłokowy i trzykomorowy system sprężyny powietrznej z komorami pozytywną, negatywną i Ramp Up, zapewnia bardzo szeroki zakres regulacji sztywności i progresji oraz umożliwia kompleksowe, proste i co ważne beznarzędziowe dostrajanie od początkowego ugięcia, aż do samego dołu. Bezkonkurencyjny tłumik TTX18, ze zoptymalizowanym pod kątem płynności pracy tłokiem 18 mm, ma 15-stopniową regulację wolnej kompresji, 5 stopni szybkiej kompresji oraz 15-stopniową regulację odbicia. Wszystkie położenia zaznaczone są wyczuwalnym kliknięciem, znajdują się w użytecznym zakresie pracy i odczuwalnie zmieniają charakterystykę pracy. Dodatkowo oba wkłady są odizolowane od górnych i dolnych goleni, aby zmniejszyć gromadzenie się ciepła nawet w trakcie najbardziej intensywnego użytkowania, co niezmiennie przekłada się na najwyższą jakość pracy. Konfiguracja widelca jest niezwykle intuicyjna, ale dla tych, którzy chcą pójść jeszcze dalej i wyregulować widelec niczym zawodowcy, w centrach serwisowych OHLINS dostępny jest bank ustawień sprawdzonych w wyścigach. Ponadto producent udostępnia narzędzie Performance Suspension Guide, umożliwiające optymalne dla konkretnego roweru i jeźdźca dostrojenie amortyzacji.

Technologie

Öhlins Air Spring

Öhlins Air Spring

Unikalna sprężyna powietrzna z dwoma tłokami, o trójkomorowej konstrukcji, która zapewnia wyjątkową wydajność. Główna pozytywna komora powietrzna, wraz z komorą ujemną odpowiedzialną za odbicie, są samoregulujące. Trzecia dolna komora Ramp Up, odpowiedzialna za skuteczną kontrolę progresji ugięcia, jest niezależnie regulowana i stanowi odpowiedź dla klasycznych konstrukcji regulowanych tokenami. W efekcie krzywe sprężyny powietrznej widelca są regulowane z zewnątrz, bez konieczności rozkręcania układu. Dodatkowo konstrukcja głowicy została zoptymalizowana pod kątem lepszego smarowania, mniejszego tarcia i dłuższej żywotności, a konstrukcja niezależnego wkładu ułatwia serwisowanie.

Öhlins Ramp Up

Öhlins Ramp Up

Dodatkowa komora w sprężynie powietrznej Öhlins Air Spring, skutecznie zastępująca klasyczne rozwiązanie z tokenami regulującymi progresję ugięcia, tym samym przyspieszająca i ułatwiająca szybką konfigurację pracy widelca, bez konieczności jego rozbierania. Niezależna zmiana ciśnienia w tej komorze, zauważalnie zmienia charakterystykę widelca. W efekcie im wyższe ciśnienie, tym większa progresja.

TTX

TTX

Topowy tłumik olejowy, wykonany w konstrukcji typu Twin-Tube i oferujący światowej klasy działanie, przetestowane w licznych wyścigach i na szlaku. W przeciwieństwie do konkurencyjnych konstrukcji, gdzie olej krąży góra dół, tutaj obieg oleju następuje w dwururowej pętli. Dzięki temu tłumik może pracować przy niższym ciśnieniu oleju, a jego wzrost po jednej stronie tłoka nie wpływa negatywnie na drugą stronę, umożliwiając skuteczną regulację przepływu oleju przez zawory kompresji i odbicia oraz kontrolować ciśnienie po obu stronach tłoka. Takie rozwiązanie umożliwia lepszą reakcję zaworu tłumiącego, poprawia płynność przejścia od ugięcia do powrotu, zapewnia doskonałą czułość na małe nierówności, bezbłędne tłumienie w każdej fazie ugięcia oraz poprawia trakcję na trudnym technicznie terenie.

Performance Suspension Guide

Dedykowany interaktywny przewodnik, który po zdefiniowaniu marki i modelu roweru oraz sparametryzowaniu masy własnej w gotowości do jazdy oraz preferowanego poziomu ugięcia początkowego (SAG), podpowie zarówno które modele zawieszenia najlepiej będą pasować do konkretnego roweru, jak również jakie ustawienia bazowe zoptymalizują pracę wybranego zawieszenia Öhlins oraz zaleci indywidualną konfigurację regulacji.

SKF Wiper Seal

SKF Wiper Seal

Zestaw uszczelek kurzowych o bardzo niskim współczynniku tarcia, przygotowanych przez uznanego partnera i lidera w swojej branży, markę SKF. Skutecznie chronią wnętrze przed pyłem, błotem i innymi niepożądanymi rzeczami napotykanymi w trakcie pracy. Zapewniają ponadprzeciętną trwałość oraz wzorową czułość, nie ograniczając płynności ugięcia zawieszenia.

Öhlins Front Fork Fluid

Öhlins Front Fork Fluid

Dedykowane oleje, opracowane do stosowania w amortyzacji Öhlins. W zależności od potrzeb i wymagań, dostępne w różnych gęstościach dla jak najlepszego doboru do dedykowanego zawieszenia. Płyny Öhlins skutecznie zwiększają stabilizację temperaturową, wspomagają płynność działania oraz zapewniają brak efektu pienienia się niezależnie od intensywności użytkowania.

Öhlins Floating Axle System

Öhlins Floating Axle System

Opatentowany projekt sztywnej osi przelotowej, który stał się znakiem rozpoznawczym widelców Öhlins i można go znaleźć zarówno w ścieżkowych widelcach jednopółkowych, jak i zjazdowych dwupułkach. Lekka i przemyślana konstrukcja zapewnia bezpieczeństwo na szlaku i łatwość regulacji przy pomocy klasycznego klucza imbusowego. To co najważniejsze, zapewnia spójne ustawienie połączenia piasty z dolnymi goleniami, co pozytywnie wpływa na poprawność działania zawieszenia, niwelując wszelkie potencjalne tarcia spowodowane zbyt mocnym zaciśnięciem osi, jednocześnie zmniejszając zużycie komponentów oraz ryzyko ich uszkodzenia.

 

Dodaj blok uniwersalny: Klasyfikacja ASTM

Marka

Öhlins

Öhlins

Właściwie Öhlins lub Öhlins Racing AB. To założona w 1976 roku, szwedzka firma z siedzibą w rodzimym Upplands Väsby, wyspecjalizowana w produkcji topowych systemów zawieszenia dla przemysłu motoryzacyjnego, motocyklowego, rowerów górskich i sportów motorowych. Za sprawą pasji i doświadczenia założyciela Kentha Öhlina, firma pierwotnie tworzyła amortyzatory do motocrossu. Z czasem, między innymi dzięki współpracy z takimi markami jak Yamaha, Ducati czy Ferrari, profil działalności rozszerzył się kolejne dyscypliny. Za sukcesem marki przemówiła koncentracja na najwyższej jakości produktach i usługach, będących efektem pasji do innowacji i najnowocześniejszych technologii, dostępnych dla każdego Klienta, niezależnie czy jest to zespół wyścigowy MotoGP czy entuzjastyczny pasjonat poszukujący lepiej działającego zawieszenia. Aktualnie Ohlins ma dystrybucję w ponad 50 krajach na całym świecie oraz należy do grupy kapitałowej amerykańskiego potentata Tanneco Inc.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka OHLINS
  • Blokada skoku na goleni
  • Dodatkowe Korona widelca sprzedawana jest osobno
  • E-Bike ready tak
  • Kolor czarny-złoty
  • Mocowanie hamulca tarczowe Post Mount (PM)
  • Przeznaczenie DH/freeride
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 20x110 mm
  • Rozmiar koła 27,5"-29"
  • Rura sterowa 1 1/8"
  • Skok 200 mm
  • Średnica golenii 38 mm
  • Tłumik TTX18
  • Typ amortyzacji powietrze/olej
  • Wykończenie mat
  • Waga produktu 2,83 kg

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD192055
  • Kod producenta FDMTB 3820 2110

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.