Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower elektryczny ORBEA Rise M20

25 499  zł
Cena katalogowa: 35 999

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

2549.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do października nie płacisz!


Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!
Ostatnia 1 szt.
Warszawa (CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

Orbea Rise M20 to rower elektryczny stworzony od początku do końca tak, by ułatwić Ci przeżycie niesamowitej przygody. Ten full o skoku 150 mm/140 mm (przód/tył) sprawi, że dojedziesz w miejsca, które do tej pory były poza Twoim zasięgiem.

Sercem modelu jest układ elektryczny, stworzony według koncepcji Rider Synergy. Dzięki niej wspomaganie jest bardzo naturalne, czujesz się tak, jakbyś miał więcej mocy w nogach. Układ elektryczny jest finezyjnie ukryty. Z daleka rower wygląda zupełnie klasycznie.

Układ elektryczny został opracowany z Shimano – światowym potentatem w tej dziedzinie. Co wchodzi w jego skład?

  • Nowy silnik, oznaczony symbolem EP8-RS. Oprogramowanie do niego przygotowała jednak Orbea, by jeszcze lepiej zintegrować system ze swoimi rowerami. Silnik generuje moment obrotowy 60 Nm i waży zaledwie 2,6 kg. Wszelkie ustawienia można zmieniać za pomocą aplikacji Shimano E-TUBE.
  • Bateria. Producent zastosował akumulator o pojemności 360 Wh. Z możliwością zakupu dodatkowego modułu, który zwiększa tę wartość 612 Wh. Główna bateria waży zaledwie 2,2 kg, dodatkowa – 1,4 kg.
  • Sterowanie. W standardzie zastosowano subtelny przełącznik, umieszczony po lewej stronie kierownicy. Na kablu, w zasięgu wzroku, umieszczono diody sygnalizacyjne. Posiadacze zegarków i komputerów Garmin mogą ściągnąć dedykowaną aplikację, dzięki której będą odczytywać informacje o kadencji, trybie wspomagania, zasięgu i stopniu naładowania baterii.

Widzisz e-bike, myślisz – to musi ważyć tonę. Nie musi. Masa modelu Orbea Rise zaczyna się od 16,5 kg, co jest znakomitym wynikiem jak na rower z tym skokiem. Taki efekt udało się osiągnąć dzięki superlekkiej ramie. Jej masa, bez dampera, to zaledwie 2300 g. Bo Rise, poza wspomaganiem, jeździ zupełnie normalnie. Model ma bardzo nowoczesną geometrię, która łączy światy trail i XC.

  • Kąt główki to 65,5 stop. dla wersji ze skokiem 150 mm i 66 stop. ze skokiem 140 mm. Kąt rury podsiodłowej to odpowiednio 77 stop. i 76,5 stop.
  • Reach to 474 mm, stack – 627 mm dla rozmiaru L. Tylne widełki mają długość 445 mm, a baza kół 1229 mm lub 1238 mm.

A czym charakteryzuje się konkretnie Orbea Rise M20?

  • Amortyzatory roweru to uznane produkty od Foxa. W modelu zastosowano tłumik Float DPS Performance 3-Position Evol i widelec 34 Float Performance 140 3-Position.
  • Do budowy ramy użyto carbonu.
  • Napęd stworzono w oparciu o podzespoły Shimano. Kaseta ma 12 rzędów i zakres 10-51, tarcza z przodu to produkt kultowej marki e-THIRTEEN. 32 zęby sprawiają, że całość jest bardzo uniwersalna.
  • Koła to wyrób kultowej firmy Race Face. Model Ar 30c jest przystosowany do opon bezdętkowych.
  • W rowerze zastosowano opuszczaną sztycę, sygnowaną przez Orbeę.
  • Koła i mechanizm korbowy wykonane są w standardzie Boost.

Dla kogo jest Orbea Rise M20? Dla wszystkich tych, którzy chcą pojechać dalej i dostać się wyżej.

Specyfikacja

Silnik

  • Maksymalny moment obrotowy 60 Nm
  • Moc silnika 250 W
  • Model silnika Shimano EP8-RS
  • Umiejscowienie silnika centralne

Akumulator

  • Ładowarka 2A
  • Model akumulatora Orbea RS Internal
  • Pojemność akumulatora 360 Wh
  • Umiejscowienie akumulatora zintegrowany, wewnątrz ramy
  • Zasięg do 90 km

Informacje

  • Marka ORBEA
  • Płeć męskie
  • Kolor niebieski-zielony
  • Seria Rise
  • Rocznik 2022

Rama

  • Rozmiar ramy 16,5"
  • Rozmiar ramy wg producenta M
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec Fox 34 Float Performance 140 3-Position
  • Damper Fox Float DPS Performance 3-Position Evol custom tune 210x55mm
  • Skok zawieszenia 140 mm
  • Skok widelca 150 mm

Napęd

  • Napęd 1x12
  • Przerzutka przednia n/d
  • Przerzutka tylna Shimano SLX RD-M7100 SGS Shadow Plus
  • Manetki Shimano SLX SL-M7100 I-Spec EV
  • Kaseta/wolnobieg Shimano SLX CS-M7100-12 (10-51T)
  • Mechanizm korbowy e*thirteen e*spec Direct Mount 32T Boost, e*thirteen Plus Alu

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano Deore BR-M6100

Koła

  • Rozmiar koła 29"
  • Koła Race Face AR 30C, Tubeless Ready
  • Opony p/t Maxxis Dissector 2.40" 60 TPI 3CMaxxTerra Exo TLR / Maxxis Rekon 2.40" 120 TPI 3CMaxxTerra Exo+ TLR
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś (Boost) 15x110 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś (Boost) 12x148 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy OC1 3D Forged 35mm interface 7º
  • Wspornik siodła OC Mountain Control MC20, 31.6mm, Dropper
  • Siodło Fizik Taiga S-alloy rail
  • Pedały n/d
  • Kierownica OC1 35mm, 12mm, rise 780mm

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD168980
  • Kod EAN 8434446957918
  • Kod producenta M36017YW

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Elektryczne

W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... więcej >> Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 29"
Wzrost 160-175
ST Długość rury podsiodłowej 419
TT Efektywna długość górnej rury 592
HT Długość główki ramy 105
SA Kąt rury podsiodłowej 76,5-77
HA Kąt główki ramy 65,5-66
CS Długość tylnych widełek 445
WB Baza kół 1205
Reach 450
Stack 613
BB Drop 35
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

  • MotoMotoMen
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Wszystko to co w recenzjach czy na YT to prawda. Przed zakupem obejrzałem dużo filmików recenzyjnych i przeczytałem chyba wszystkie opinie i testy. Rower odczuwalnie słabszy od zwykłego elektryka np. Yamaha PW-ST, Bosch Performance Line na których jeździłem. Za to jego niższa waga nie wymaga od użytkownika aż takiego trybu wspomagania. Inne jest też oddawanie mocy, nie da się tu kręcić nogami i jechać. Tu trzeba pedałować. Fajna opcja to aplikacja w której można wszystko ustawić. Jeśli chodzi o ten konkretny egzemplarz to jest wystarczający do jazdy dla większości, ale dla bardzo wymagającego jeźdźca stanowi bazę do ciekawej rozbudowy do roweru niedostępnego w żadnej specyfikacji.